Categories

NOWOŚCI

KAMELEON.CRM/B2E
Nasze autorskie rozwiązanie klasy CRM (Customer Relationship Management) B2E (Business to Employee) łączy w sobie cechy klasycznego rozwiązania połączonego z globalnymi kalendarzami pracowników i zaawansowaną możliwością synchronizacji tych danych w MS Exchange. Dzięki takiemu podejściu osoby decyzyjne organizacji i pracownicy, mogą bez problemu operować w czacie rzeczywistym na tych samych danych. Cały proces przepływu informacji, stawiania określonych celów w przedsiębiorstwie jest utrwalony w sposób elektroniczny i możliwy do odtworzenia, kontroli na dowolną chwile. Firma wykorzystuje media elektroniczne do usprawniania relacji wewnętrznych, łącznie z obiegiem dokumentów, możliwością pracy zdalnej. CRM/B2E ma swoją bazę danych, dzięki czemu dane zawarte w wydzielonej bazie nie wpływają na wydajność ERP, a jednocześnie są dostępne w czasie rzeczywistym w obydwóch rozwiązaniach.




posiada cechy oraz funkcje, które wspomagają główne procesy biznesowe w następujących obszarach:

Zarządzanie Sprzedażą

- koncentracja na działalności produkcyjnej pozwala zdobyć, rozwinąć i utrzymać cenne relacje. Funkcje programu umożliwiają planowanie i prognozowanie sprzedaży a także obsługę regionów, kont, kontaktów, działań, okazji, ofert, zamówień, konfiguracji produktów, cenników, płatności oraz umów.

Zarządzanie Serwisem - zwiększenie dochodów i rentowności usług serwisowych dzięki funkcjom wspierającym ich sprzedaż i marketing, a także dzięki zarządzaniu umowami, gwarancjami, zainstalowanym sprzętem i zasobami oraz naprawom wykonywanym we własnym zakresie lub w punkcie serwisowym. Centra telefonicznej obsługi klienta, usługi w terenie oraz usługi elektroniczne gwarantują elastyczne opcje realizacji.
Zarządzanie partnerami handlowymi - zwiększenie rentowności i lojalności pośrednich partnerów handlowych dzięki zarządzaniu relacjami z partnerami i mechanizmom dla partnerów handlowych. Usprawnienie procesów rekrutacji partnerów i zarządzania nimi, komunikacji, marketingu i prognozowania w poszczególnych kanałach, wspólnej sprzedaży, zarządzania zamówieniami partnerów, obsługi partnerów handlowych oraz analiz na potrzeby partnerów i menedżerów handlowych.



Centrum obsługi klienta - zwiększenie lojalności klienta, obniżenie kosztów oraz zwiększenie przychodów poprzez przekształcenie centrum obsługi klienta w strategiczny kanał dostaw na potrzeby marketingu, sprzedaży oraz usług za pośrednictwem wszystkich kanałów. Aplikacja wspiera działania telemarketingowe, sprzedaż telefoniczną, pomoc techniczną dla działów informatycznych i działów kadr, a także zarządzanie centrum obsługi klienta.



Skontaktuj się z nami
pracujemy :
pn.-pt.
09:00-17:00
Siedziba :
WILKSOFT  Sp. z o.o.
ul. Kiepury 24A
42-221 Częstochowa
 

 

Kontakt e-mail :
marketing@wilksoft.pl
support@wilksoft.pl
Telefony :
tel.  +(48)343620925(w.25)
fax. +(48)343620925(w.24)

traffit_generating