Categories

NOWOŚCI

KAMELEON.CRM/B2E
KAMELEON.CRM




posiada cechy oraz funkcje, które wspomagają główne procesy biznesowe w następujących obszarach:

Zarządzanie Sprzedażą

- koncentracja na działalności produkcyjnej pozwala zdobyć, rozwinąć i utrzymać cenne relacje. Funkcje programu umożliwiają planowanie i prognozowanie sprzedaży a także obsługę regionów, kont, kontaktów, działań, okazji, ofert, zamówień, konfiguracji produktów, cenników, płatności oraz umów.

Zarządzanie Serwisem - zwiększenie dochodów i rentowności usług serwisowych dzięki funkcjom wspierającym ich sprzedaż i marketing, a także dzięki zarządzaniu umowami, gwarancjami, zainstalowanym sprzętem i zasobami oraz naprawom wykonywanym we własnym zakresie lub w punkcie serwisowym. Centra telefonicznej obsługi klienta, usługi w terenie oraz usługi elektroniczne gwarantują elastyczne opcje realizacji.
Zarządzanie partnerami handlowymi - zwiększenie rentowności i lojalności pośrednich partnerów handlowych dzięki zarządzaniu relacjami z partnerami i mechanizmom dla partnerów handlowych. Usprawnienie procesów rekrutacji partnerów i zarządzania nimi, komunikacji, marketingu i prognozowania w poszczególnych kanałach, wspólnej sprzedaży, zarządzania zamówieniami partnerów, obsługi partnerów handlowych oraz analiz na potrzeby partnerów i menedżerów handlowych.



Centrum obsługi klienta - zwiększenie lojalności klienta, obniżenie kosztów oraz zwiększenie przychodów poprzez przekształcenie centrum obsługi klienta w strategiczny kanał dostaw na potrzeby marketingu, sprzedaży oraz usług za pośrednictwem wszystkich kanałów. Aplikacja wspiera działania telemarketingowe, sprzedaż telefoniczną, pomoc techniczną dla działów informatycznych i działów kadr, a także zarządzanie centrum obsługi klienta.



Trwa generowanie cennika, proszę czekać